BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, 14 August 2009

hObI BaRu SeMpErNa H1N1...

hobi semperna H1N1???
emm satu tajuk yang agak memelikkn kn.....huhu
even tajuk ni agak memelikkn bagi korang aq still nk cite gak pasal tajuk aq ni....hehe
k arr aq ade satu hobi baru semperna h1n1...
emm cbe korang teke pe hobi yang akn aq citer kn nti....
cpat...cpt pikir cpt.........
.....................................................................
...............................................
....................................................................
ha dah pikir lom.....
xpe arr aq cite je la yerk....
hobi aq ialah...
jeng...jeng...jeng...cewah special gimik plak...huk..huk...
ialah mengumpul topeng @lebih dkenali sbg mask.......hahaha
aq pon xtaw arr npe aq sgt teruja tgk mask yg xseberapa 2..hehe
stakat ni aq dh collect dkt 5 mask...
insyaalah dlm ushe nk memperbanyakkn mask..hehe
aq nyer sowg jerk taw mask 2....hehe
korang ckap je nk mask yg mane....
bertali or yang sangkut kat telinga 2...
semua aq ader aw.......hak...hak
warne mask 2?????
stakat ni aq dh kumpul 3 warne.....
white n blue n the latest one is green....
yg wane ijau 2 skull aq yg kasik....
entah pe angin skull aq kasik....
ni yg wat aq sayang sgt kat skull aq ni......hak..hak..hak
tp kan aq tgh dlm ushe nk cari mask yg wane pelangi lak arr....
or mask yg wane purple k wane yang cantik2 ni la n wane yg striking ni....hehe
kalo korang jmpe korang gtaw aw aq...
aq nk wat koleksi mask arr kat umah...kui...kui...kui....
actlynyer mask 2 bknnyer slalu nau pakai........
peh ari 2 aq try arr pakai.....
mcm nk semput jerk.....
xslese langsung........
pas kan aq ckp arr kat kawan aq xselesa pakai mask ni.....
korang taw dy jwb pe....
dy kate cam ni"oit amal,ko nk mati k or nk ikotkn sgt ko nyer xselesa 2"......
pehh aq tergamam dengau dy ckp cam 2....
pape pon trime kaseh arr kat kwan aq yg tlh menyedar kn aq.....
huhu.....insaf...insaf....
k arr aq nk tgk citer nur kasih ni jap......
enta pe la jadik kat nur....
huhu...x sesabau nk taw arr....
k bye2....salam.....




0 comments: